BU YAZIYI BİR OKUYUN DERİM.


Yazıyı tuttuğunuz takımı bir kenara bırakarak tamamen objektif ve insanların hassasiyetlerine saygı gösteren medeni insanlar olarak okumanızı ve değerlendirmenizi özellikle istirham ediyorum.Benimde yazıyı aynı dilekler ve tarafsızlık ilkesi doğrultusunda yazdığıma da adınız gibi emin olmanızı istiyorum.

Çok fazla da uzatmadan direk konuya değinmek istiyorum.

Futbol sadece futbol değildir diye anılıyor tüm dünyada ki,buna sonuna kadar katılıyorum.Hatta hepinizin bildiği üzere Türkiye’de çok daha fazlası.Günümüz dünyasında futbol zenginler ile işçilerin,katolikler ile protestanların bile ezeli rekabeti olmuş durumda.Üstelik sadece bununla bile kalmıyor,dünyaca ünlü iş adamları bile yatırımlarını futbol üzerinden gerçekleştiriyorlar.Chelsea,BB Rovers,Man City,Arsenal,Man.UTD,Cska ve Hapoel Tel Aviv gibi ekipler bunlardan sadece bir kaçı.İşte tam bu nokta da dikkatinizi daha farklı bir noktaya çekmek istiyorum.Şuan dünya genelinde futbola yatırım yapan zenginlerin çok büyük bir kısmı yahudi asıllı iş adamları.( din üzerinden hareket ile alakalı bir durum yazmayacağım,sadece bilgi amaçla belirtiyorum ) Bunlara bir kaç örnek verelim ; Roman Abramovich(Chelsea),Tom Hicks-George Gillett ( Liverpool ),Malcolm Glazer ve oğulları ( Man.United ) , Randy Lerner ( Aston Villa ) ,Alexandre Gaydamak ( Porstmouth-eski ) , Daniel Levy ( Tottenham ).Ayrıca bu ve bunun gibi isimler sadece Futbolda değil,Hollywood’dan Nascar’a , Beyzbol ve amerikan futbolundan NBA’ye kadar bir çok alanda faaliyet gösteriyorlar.Peki tutumluğu ve para ile ilgili hassasiyetleri ile meşhur yahudiler sizce nasıl oluyor da,bu sportif alanlarda milyonlarca(bazen milyarlarca örn.Malcom Glazer) euroyu şuursuzca harcıyorlar?Bu adamların derdi para kazanmak olsa,sadece harcadıkları paraların 4 te 1’inin faizi ile bile daha çok para kazanabilirler.Amaç sadece para ve reklammı,yoksa itibar ve kamuoyu desteği mi? Mesela,ABD ve İsrail’in başarısız politikaları sonrası hızla artan Yahudi milliyetçiliğine engel olmak mı? Yada para aklamak mı? Ben kamuoyu desteği şıkkını seçiyorum ve takdiri sizlere bırakıyorum dostlarım.

Konuyu bu şekilde ele aldığımız da futbolun gerçekten sadece futbol olmadığını ve insanların ‘ mutlak ‘ başarı beklentisi ile kendilerini nasıl pis işlere bulaştırabildiklerini daha iyi anlayabiliyoruz. Yazının Türkiye’ deki şike skandalı ile alakalı kısmına geçmeden önce bir şeyi tekrar ve önemle hatırlatmak istiyorum.Ne kadar gücünüz olursa olsun,kamuoyun da destek görmüyorsanız,bir hiçsiniz.Özellikle de sosyal medya ve teknoloji bu kadar gelişmişken.(Örn.ABD nin ortadoğuya girmeye sebeb olarak kendi tezgahladığı 11 eylülü kullanması gibi,oysaki oraya girecek gücü zaten vardı.Kamuoyu diyorum yine)

Türkiye’de ise çok uzun zamandır gördüğümüz en güçlü,zengin ve bağlantılı olarak gördüğümüz kişi Aziz Yıldırım.Öyleki,şike ve teşvik skandalı ortaya çıkmadan önce bile sokağa çıkıp ‘ Türkiye’de futbolda şike yapması en muhtemel kişi kimdir ‘ diye bir soru sorsanız yine Aziz Yıldırım açık ara önde çıkardı.Ben böyle düşünüyorum,sizde bu fikri doğrulayacaksınız,biliyorum. Peki Aziz Yıldırım tam olarak kim,böyle bir kamuoyu negatif enerjisini nasıl kazandı?Neden tam olarak ne iş yaptığı bilinmiyor.

Aziz bey’in gücü,Türkiye’nin en büyük ve önemli 7 müteahhitlerinden birisi olan ve şuan bir hayvanat bahçesinin sahibi olarak şirin bir hayat süren bir akrabasından geliyor.(İsim ve yeri özellikle belirtmiyorum).Bu şahıs çeşitli alanlarda faaliyet gösterdikten sonra,kendini emekliliğe ayırırken faaliyetlerin asıl önemli olanlarını Aziz Yıldırım’a bırakıyor.Bu faaliyetler ise bize öğretilen şekli ile inşaat sektörü.Gizlenen kısmı ile de Nato ile ortaklaşa yürüttüğü faaliyetler.(Özellikle inşaat ve ateşli silahlar üzerine).İşte burası çok kritik bir nokta.Hatta bazı bilgilere hakim insanlar ile ‘samimi’ bir fikir alış-verişinde bulunursanız,Fenerbahçe’nin eski başkanlarından Ali Şen’in de benzer faaliyetler sürdürdüğünü görürsünüz,özellikle silah ticareti hususunda.Peki Aziz Yıldırım’ın hiç işi gücü yokta Fenerbahçe ile neden bu kadar alakalı?İnanın bu sorunun cevabını çok uzun zamandır araştırıyorum,hala bulamadım sanıyorum bulamayacağım da.Öyle ki,Aziz Yıldırım eski eşinin memleketi olan,ve lise yıllarında kendisininde ikamet ettiği Düzce’de bile cebinden çok miktarda para çıktı.Ben şahsen Düzcespor’a çuvalla para gönderdiğini ve alt yapıdan oyuncu verdiğini biliyorum.Bu arada Düzce’de yaşamama rağmen burada bazı bölgelerin uyuşturucu ve silah üzerine oldukça aktif olduğunu,hatta bu bölgelerden bir tanesinin(özellikle isim vermiyorum) giriş-çıkışın daha kolay sağlanabilmesi için bir spor dalına ait olmak üzere tesisleştirildiğini ve bundan ‘ utanç ‘ duyduğumu belirtmek istiyorum.Hatta ve hatta bu durum takip edenler tarafından iyice benimsenmiş olmalı ki,Üniversiteye gittiğim de,memleketim sorulunca Düzce dediğim anda ‘ e hani silahın nerede ‘ diye sorular aldım.Kötü bir durum:)Bu arada az önce cevabını bulamadığım soruya ‘ para aklıyordur ‘ diye içten içten bir cevap ürettiğinizi tahmin eder gibiyim,ama konunun bu kısmı ile ilgili yorum yapmaktan özellikle kaçınıyorum çünkü bilgim olmayan konularda yorum yapmamayı önemsiyorum.

Gelelim burada ki operasyonlara,bildiğniz gibi Istanbul emniyet müdürlüğü 19 maçta şike ve teşvik faaliyetleri olduğunu ve bunları delilendirildiğini açıkladı.Hemen peşine de polis kamerasından ‘ montajlanmış ‘ bazı video görüntüleri servis etti.Söz konusu görüntülere dikkat edin,Aziz Yıldırım’ın evi ile başlıyor,ardından ünlü bir mafya babasının(yine bilerek isim vermiyorum) fotoğrafı ve sonrasında da 8 adet silah görüntüsü geliyor.Bu fotoğraf ve silahlar Aziz Yıldırım’ın evindeymiş gibi bir algı oluşturuldu insanlarda.Ama bu fotoğraf ve silahlar Aziz Yıldırım’ın evinde değil.Yine aynı görüntülerde bir polis görevlisi kapıyı çalışıyor ve pazar sabahı saat 7 de Aziz bey kapıyı takım elbiseleri ile açıyor.Takdiri yine size bırakıyorum.Şahsen bana çok ilginç geldi.Neyse,sonuç olarak Aziz Bey gözaltına alındı.İşte buradan sonrası çok daha ilginç ;

Almanya’da başlatılan Deniz Feneri davasına yayın yasağı getirenler,bu konuda ise yayın yasağı kararı vermediler.Peki neden?İnsanların gönülerinden koptuğunca yaptıkları bağışların gasp edilmesine sebeb olan kişilerin hakları korundu da,25 milyon taraftarı olan bir kişinin hakları neden korunmadı?Yazının başında belirttiğim tarafsızlık ilkesine bağlı kalacağımdan dolayı bu konuda da yorumu size bırakıyorum.

Neyse,sonuç olarak ortaya Aziz Yıldırım’ın daha savcı karşısına bile çıkmadan , kamuoyunda mahkemesi gerçekleşti,ve suçlu olduğuna dair bir algı oluşturuldu.Çok üzülerek söylüyorum ki,emniyet teşkilatımız da buna yardımcı oldu.Nasıl mı? İçeri de ki,mahkum resminin sızdırılması,ve az önce belirttiğim video görüntülerinin manidar(!) bir şekilde mantojlanması ile.Bu arada tam burada bir ekleme yapayım,fotoğrafı basına sızdıran polis memuru göz altına alındı.Çok yüksek ihtimalle meslekten men edilecek.Emenike’nin para sayarken görüntüsü olduğunu(ki böyle bir görüntü bulunamadı) belirten çok değerli basın mensupları,nasıl olduysa bu habere bir türlü ulaşamadılar,veya yayınlamadılar.Bu kısımda da takdir sizindir çok değerli dostlarım.Ayrıyetten dikkatininizi çekmek istediğim bir noktada basında yer alan,arabada 400 bin euro vardı,birileri 600 bin dolar sayıyordu,bir futbolcu 100 bin euroyu alayımmı almayayım diye imama sordu haberlerinin hepsi asılsız çıktı,ama yine bizim süper medyamız bunları çok öncesinden insanlara empoze ettiği için haberin doğruluk-yanlışlık konusunda hiç bir önemi kalmadı çünkü bu yönde ki algı çoktan oluşmuştu bile.Bu kısımda ekstra önemli bir kısım.Bunun önemi anlatmaktan ziyade,sizlerin etüt edebilmesi açısından aklınıza getirmek istiyorum ki,dünyada ki,tüm medya kuruluşlarını ( özellikle televizyon ve gazeteleri ) yöneten kişilerin sayısı iki elin parmaklarını geçmez.Peki bu ‘ aile ‘ ler neden önce medyayı istiyorlar,bunu da sizin takdirinize bırakıyorum.Ayrıca emniyet 19 maçta şike faaliyeti var dedi ama,nedense sadece 10 maç açıklandı.Diğer 9 maçın hangi maçlar olduğunu sizin dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama her türlü gizli bilgiye ve belgeye ulaşan medyamız hiç sormadı,hiç gündeme getirmedi.Yine bizim süper medyamız nedense 19 maçta şikeyi sadece Ümit Karan ve Korcan Çelikay’mı yaptı diye sormayı ‘ akıl edemiyor ‘ (!). Sonuçta masa başında ne olursa olsun,şikeyi gerçeğe dönüştürenler saha da ki ayaklar değil mi? Öyleyse neden sadece 2 futbolcu tutuluyor şu anda?Yine takdir sizindir.Ülkemizde şuan ‘ her türlü zenginlik ve güç bana ait ‘ olmalı diyen bir zümre var.(Yüzde yüz emin olmama rağmen bu zümreyi yine bilerek açıklamıyorum,ama tavsiye ediyorum,gelecek dönem Fenerbahçe’ye başkan olacak ve yönetimde yer alacak kişilere ‘ dikkatlice’ bakarsanız bu zümreyi hiç zorlanmadan kendiniz bulacaksınız.Sadece sizin önünüze konulanları konuşmamanız yeterli).Bu zümrenin amacı elbette öncelikli olarak Fenerbahçe’yi yönetmek değil,burada asıl önemli olan,Aziz Yıldırım’ın nato bağlantılarında kullandığı ortaklarını,bu ortaklığı artık Aziz bey ile yapmamalarını sağlamak için bir ikna çabasıdır.Çünkü yeni ortaklar zaten hazır.(Burada da özellikle aile ve firma ismini vermiyorum).Yakın zamanda dikkatlice takip etmeniz halinde emin olun rahatlıkla kendinizde öğreneceksiniz.Benim size burada ki öncelikli tavsiyem,her zaman medyanın önünüze koyduklarının arkasına bakmaya çalışmanızdır.

Peki,bu kadar kusursuzca işleniyormuş gibi görünen operasyonun hatalı olduğu veya hatalı sonuçlar doğurduğu noktalar yokmu?Çok şükür var.Dikkat ettiğinize inanarak belirtiyorum,Pazar günü itibari ile ‘ Suçumuz varsa küme düşelim ‘ diyen Fenerbahçe taraftarı,yavaş yavaş ya bu işte bir yanlışlık var diye bir algıya kavuştu.Bu da yönetilen psikolojik çalışmanın başarısız bölümü.Yani sonuç olarak esas olan,Fenerbahçe değildir hedef Aziz Yıldırım’ın imparatorluğunu kendi himayesine almak isteyenlerin olmasıdır.Tabi bu para savaşında zararlı çıkacak olan yine biz gariban futbolseverler olacağız ki,bundan hiç kuşkunuz olmasın.Yine burada eklemek istediğim bir nokta var,ortada ki pasta bir kaç ‘ milyar ‘ dolardır.Böylesine büyük bir paranın paylaşılamıyor olması insanları nerelere yönlendirir,takdiri bir kez daha sizlere bırakıyorum..

Yazımı bitirirken sizden özellikle istediğim bir şey var.Suçlu,suçsuz Futbol veya siyaset,konu NE OLURSA OLSUN , lütfen medyanın size verdiklerini düşünmeden ve araştırmadan yorumlamayın.Bunu hayatınızda bir ilke olarak ele alın.Yoksa, TAM OLARAK başkalarının olmasını istediği bir birey ve toplum oluruz.

Amiyane tabiri ile ayık olun beyler:)

Bir Cevap Yazın

