ERMAN TOROĞLU “ODATV’Yİ” DOĞRULADI


 

ERMAN TOROĞLU ODATV’Yİ DOĞRULADI.

3 Yanıt to “ERMAN TOROĞLU “ODATV’Yİ” DOĞRULADI”

  1. konuya ilişkin “Mavera ün keder” rumuzlu kişinin tüm yorumlarını okuyun..hiç vakit kaybetmeden üstelik..

  2. AZİZ YILDIRIM BAŞARDI…

    ÖNCE İHALE BEDELİNİ YÜKSELTTİ..VE…

    “KOL BÖREĞİ TARİFÇİSİNİN” İŞİNE SON VERİLMESİNİ SAĞLADI…

    TÜM FENERBAHÇELİLERE KUTLU OLSUN…

  3. ERMAN HOCA YAPISI İTİBARIYLA HERKESİ ZOR DURUMA DÜŞÜRÜR, LİG TV’NİN KULÜPLERLE ARASI ONUN YÜZÜNDEN BOZUKTU

    Erman Toroğlu ile de Digiturk yollarını ayırdı. Siz Erman Hoca’yı seviyordunuz sanırım. Onu nasıl değerlendiriyorsunuz. Aynı pencereden bakarsak Erman Hoca da uzun yıllar o gruba birçok şey kazandırmış biri ve bir anda ilişki koparılıyor.

    Bir yapımcı olarak söyleyeyim. Erman Hoca çok enteresan ve bana göre hakikaten dürüst bir insandır, önemli bir insandır. Fakat tabii şöyle bir şey var. Eleştirilerde ciddi derecede dobra bir insan. Bir kurum koskoca bir ligi milyonlarca dolar verip almışsa ve bu ligi halka pazarlıyorsa ve o kurum içinde bir kişinin ligle ilgili negatif konuşması çok iyi karşılanmayabilir. Ben burada da bir yanlış görmüyorum. Bugün ikimiz ligi almışız, 300 milyon dolar vermişiz sonra bir tane arkadaş geliyor diyor ki. “Bu ligden hiçbir şey olmaz. Ya da “Burada futbol oynanmıyor” diyor. Söylediklerinin doğru mu, yanlış mı olduğu ayrı bir konu. Erman Hoca’nın şöyle bir özelliği var, çok negatife yönelik bir eleştiri tarzı var. Yapı itibariyle öyle, pozitifleri daha az görüyor. Lig TV de burada öyle bir seçime gitmek isteyebilir. Bu da en doğal hakları, ben burada da bir yanlış görmüyorum. Erman Hoca yılarca ordaymış, ne güzel 10 yıl sonra demek ki başka bir yerde de çalışabilir. Bugün Show TV bana, “Ben seninle çalışmıyorum da x biriyle çalışıyorum” dese bunda ne sakınca var, ben bunu da anlamıyorum, olabilir…

    Vallahi ben büyük vefasızlık addederim öyle bir şey olursa… Milyon dolarlara da “hayır” deyip gitmemiş birine, “Seninle çalışmıyoruz” derlerse…

    Bunu bir kurum olarak düşünelim. Bana bir insanın yaptığı bir hareket olursa bunu arkadan vurulmak olarak görebilirim. Ama koskoca bir kurumun kararıysa zaten karşımdaki insanın bu olayda elinin kolunun bağlı olduğunu anlarım. Ben bu olayın söyleniş şeklini inceleyerek bir analiz yaparım zaten vefasızlık mı, değil mi diye…

    Erman Hoca konusunda dışarıdan analizim şu, yapısı itibarıyla zaten yanındaki herkesi bir şekilde zor duruma düşürür. Dobra bir insan ama sıra dışı bir insan. Bugün ikimiz program yapsak, üçüncü birini getirsek, devamlı hükümete sallamaya kalksa biz ikimiz gerilmez miyiz? Ben Erman Hoca’nın yorumlarının zaten çoğunun doğru olduğuna da inanmıyorum. Bir kısmının doğru olduğuna inanıyorum. Buradaki sıkıntı yorumlar çok sert. Şansal Ağabey de 8-9 sene böyle geçirmişse son üç sene de artık… Şöyle anlatayım, Fenerbahçe ile Lig TV’nin bir sıkıntısı var. Sebebi Erman Hoca, Beşiktaş ile sıkıntı yaşıyor, tek sebebi Erman Hoca. Şansal Ağabey buna rağmen Erman Hoca’yla bir şekilde beraber durmuşlar. Bir kez daha söylüyorum Erman Hoca çok değerli bir insan ve her zaman Türk futbolunda olması gerekiyor ve yorumlar da yapması gerekiyor. Ama ligi satmaya kalkmış, ligin sahibi bir kurumun sözcüsü gibi durması sıkıntı yaratabilir. Şansal Ağabey de bir yerden sonra bir şekilde böyle bir operasyona… Sonuçta unutmayalım o operasyonu yapan yine de Şansal Ağabey değil, Digiturk kurumu böyle bir karar vermiş, Şansal Ağabey de böyle bir şeye okey demiş gibi bir durum söz konusu. Ama yine kendi duruşunu ortaya koyarak bu sezon ortasında böyle bir şey olduğu için ekrana çıkmayı reddetti.

    acun ılıcalı’dan alıntıdır…

Bir Yanıt Bırakın

