kayseride ki maçın hakemi sana söylüyorum ;


sen git kerane önünde limon sat…oraya daha çok yakışırsın…

bilmem neresinden kangele “hani sarı kart” diyor “al sana sarı kart” diyemiyorsan,

“havadan gelen topa bakıyorum ben sadece” diye eliyle işaret eden kazım’a sarıyı gösteriyorsan…

dünyada senden başka hakem sıfatında kimsenin penaltı vermeyeceği pozisyonda penaltı veriyorsan…

ben sana az bile söylemişim demektir…

git de namusunla limon sat..başka şeyler satma !!!!!!…ekmek parası kazanmak namus işidir..

insanların emeğini çalmak namussuzluktur..

 aynaya bak eve gidince …..sıfatın neye benziyor…

utanmıyorsunuz da değil mi? dünyada neden bize maç vermiyorlar diye düşündüğünüzde…

utanacak halin kalmamış senin… sırf senin değil topunuzun…

8 Yanıt to “kayseride ki maçın hakemi sana söylüyorum ;”

  1. bir yorum yazmıştım ama yollayıp yollamadığımı unuttuğum için tekrar yazıyorsam özür dilerim.

    ben bu adamın satacağı limonların da bozuk çıkacağından eminim 🙂

    • Serdar Atila Says:

      Onu o limon tezgahini actigi yerde en fazla 2 gun tutarlar, sonra oradan da siktir ederler.

    • ben şu fenerbahçeliliğimle,kayseri-gs maçını hakem olarak yönetsem ve o maçta gs aleyhine şu pozisyon olsa yeminle penaltı vermem..gsye olan tüm öfkeme rağmen..

      ideal bir hakemin o pozisyonda yapması gereken şudur.kangele’ye sarı kart göstermek.hakemi yanıltmaya yönelik hareketten dolayı..adamın top önünde kale önünde,kaleci karşısında…ama ne yapıyor bu kanGELE? duruyor..NEDEN?
      Ve sahadaki hakem taklidi yapan kişi buna penaltı çalıyor..

  2. yollamamışım demek. zaten yollar yollamaz gözüktü yorumum 🙂

  3. Ibrahim-Ethem Says:

    iyi sinirlenmissin ayhan abi,zaten sinirlenmemek elde degil adilere,,büyük gastelerden birinde yazdigini düsünsene bunu,hemen görevden aliyolarmis seni 🙂

    • ethemcim büyük gazete diye bir şey yok..halkı uyutmak için haber yapan ve güya çok satan gazete var ülkemizde..haklısın..bunları yazamazsın….çünkü,

      yani çıkar birisi “puştluk yapar” ama ona ” sen puştsun” dediğinde sorgulanırsın..haksız duruma düşersin..

  4. 2010 yılı…

    fenerbahçe -d.bakırspor maçı..

    bu maçın hakemi;sana da aynı şeyleri söylüyorum..

    tetikçi oğlu tetikçisin..namusunla para kazanmayı öğrendiğin gün ancak hakem olabilirsin..

    Allah bilinmedik dertlere uğratsın,iki yakan bir araya gelmesin inşallah..

  5. bu hakemlerin hangi birine söveceğiz biz..hayır söv söv bitmeyebilir ben ondan korkuyorum..

    avrupa çapında yıldız futbolcu çıkaramıyoruz da,bari Türkiye çapında bir hakem çıkarsaydık…

    bir kurul düşünün,kamuoyu hakkınızda bir “hiç” olduğunuzu düşünüyor ve siz hala kurumun başında devletin binlerce lirasını alarak oturmaya devam ediyorsunuz…insan da biraz utanma,arlanma olur yahu…bu ne kadar pişkinlik? pes doğrusu..

Bir Cevap Yazın

